Un blog pentru iubitorii de HandMade...si nu numai!

30 noiembrie 2010

Grafica

Un alt hobby al meu este grafica.
Imi place sa lucrez cu programe de grafica ca PSP X. Imi place sa fac si Gadget pentru Siti si Blog. Calendarul si tot ce este in blogul meu este facut de mine, cu ajutorul codurilor HTML. Daca cineva vrea un gadget ca sa il puna in blogul sau situl sau, eu sunt bucuroasa sa il fac. Lasa-mi un mesaj si spune-mi ce doresti, daca ai vreo imagine preferita si vrei un calendar pentru blogul tau...spune-mi si il voi face...bineinteles gratis...
Daca vrei sa vezi modele de Gadget ...gasesti aici cate vrei...pot sa le fac si in romaneste...
Ceasuri
Calendare
Saluturi cu imagine.Mesajul se schimba in functie de perioada zilei
Pentru a vedea cate vizite ai primit

O seara placuta
LadyCris

3 commenti:

Concurs copiat.ro spunea...

Ne scuzati pentru deranj. Va contactam in legatura cu concursul desfasurat pe site-ul nostru si va invitam sa participati. Va multumim anticipat.

Miki76 spunea...

Multumesc de vizita si deasemeni multumesc si de salut.Un sfarsit de saptamana minunat sa ai.
Cu drag Mihaela Munteanu de la Mikiland.

WTStats spunea...

Buna ziua,

Doriti sa faceti link exchange cu http://digisportlive.blogspot.com ?

Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://digisportlive.blogspot.com/p/link-

exchange.html cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as

dorii sa fiu trecut cu urmatorul titlu: Digi Sport Live, multumesc.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu

banner