Un blog pentru iubitorii de HandMade...si nu numai!

27 noiembrie 2010

Se apropie Craciunul


Mai sunt 27 de zile pana la Craciun
Eu iubesc foarte mult aceasta sarbatoare.
Imi place cand in ziua de Craciun ninge, imi place cand focul arde in camin si parfumul de prajituri...
Imi place sa vad copii care merg cu plugusorul, imi place sa ascult colinzi si imi plac poeziile cu Mos Craciun...
Multi dintre noi, chiar daca nu mai suntem copii, cand se apropie Craciunul devenim mai visatori...
Inimile se deschid, persoanele devin mai bune...
Chiar daca nu mai sunt copil...ma emotionez cand "Mos Craciun" imi lasa cadoul sub Pom...si il deschid in graba, rupand hartia, nu imi place sa stiu ce cadou imi aduce, iubesc surprizele...
De copii nici nu mai spun...sunt minunati cand il asteapta pe mos Craciun...Cu emotie, se uita pe fereastra, asculta orice zgomot...si chiar daca repeta poezia de multe ori, cand il vad pe Mosul...nu isi mai aduc aminte care era poezia...si ochii privesc pe Mos si sacul lui...Cei mai mici plang...cei mai mari, mai indrazneti il intreaba: -Ce mi-ai adus??
Eu am doi nepotei...Paul de 7 ani si Ilinca de 2 luni...
Ii iubesc ca pe copii mei, mai ales ca sunt departe de ei.
Din pacate nepotelul meu, Paul, a fost operat la cap de tumoare si la coloana de metastaza. Acum face pentru a doua oara chimioterapia si radioterapia...Si vina este a doctorilor care l-au avut in grija...dar de asta voi vorbi alta data...
In afara de aceste tratamente face si recupero pentru a incepe din nou sa mearga...Pentru el va fi un Craciun destul de trist, mai ales ca trebuia sa mearga la scoala in clasa intai...
In sfarsit...Sper ca acest Craciun sa poarte sanatate si fericire tuturor copiilor bolnavi si cu probleme, si nu numai!!

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu

banner