Un blog pentru iubitorii de HandMade...si nu numai!

22 decembrie 2010

O veste buna

Buna.
Am sa va povestesc pe scurt un episod important din viata mea...si sigur sunt multe istorii ca acestea, din pacate.
Acum 2 ani am primit una din cele mai urate vesti din veata mea. Nepotelul meu, baietelul surorii mele, care avea 5 ani avea o tumoare la creer. Dupa multe cautari si intrebari, concluzia era ca acestui cancer nu supravietuiesc multi copii. Se chiama meduloblastoma. A fost operat, la Iasi, apoi deschis de trei ori pentru eroarea medicilor. A facut tratamentele in mod corect, dar la ultimile sedinte de radioterapie, s-au stricat aparatele...ca in Romania. Mergea bine, pana anul acesta, cand l-au dus la spital cu dureri de burta...doctorii l-au trimis acasa ...cica avea contupatie...dupa alte saptamani cu groaznice dureri de burta si drumuri la doctori, care spuneau ca nu are nimic, nu a mai putut merge. Sora mea era insarcinata in al 8 luna. Va dati seama cum era situatia.... L-au dus la Bucuresti, si dupa ce i-au diagnosticat o metastaza la coloana, l-au trimis acasa, dupa ce i-au pus sonda, spunandu-le parintilor ca nu mai este nimic de facut...ca nu se poate opera , ca nu va mai merge si ca va avea sonda pentru restul vietii...dar nu au dat nici o explicatie...Probabil nu aveau destui bani pentru a cumpara de la acel "doctor", nici macar o explicatie...ce sa mai spunem de viata...Vazand ca in Romania, viata trebuie sa o cumperi de la medici...
Bine ca la speranta ne face sa nu acceptam tot ce ne spun altii, si sa luptam, iar sora mea a gasit un medic la Cluj, care l-a operat. Acum face tratamentele din nou, si gimnastica pentru a recupera picioarele. Vreau sa spun ca au platit foarte scump aceasta operatie, si eu cred ca un medic trebuie sa isi faca meseria, fara ca cineva sa ii dea "ciubucuri", mai ales cand se vorbeste de copii. Dar in aceste momente nu te mai gandesti la bani...esti bucuros ca cineva s-a uitat la tine...

Am povestit acest lucru pentru a se intelege care este VESTEA BUNA...Este aceea ca nepotelul meu, care se chiama Paul-Mihai de ieri nu mai are sonda...si acest lucru ne da speranza ca pana la urma va putea merge si ca va invinge acest cancer...
Sper ca asest Craciun sa aduca multa SPERANTA, SANATATE si FERICIRE tuturor copiilor care sufera...si sunt bolnavi. 
Craciun fericit!

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu

banner